НАШІ  ЗАНЯТТЯ

Скачать
Програмка Семінар завідуючих 18.10.2017.
Adobe Acrobat документ 762.3 KB

Наші  вихователі ( зліва на право )

Іващенко Оксана Анатоліївна,

Ганзенко Любов Іванівна (директор),

Лимар Інна Вікторівна.

Проблема, над якою працюю:

„ Дитина в природному довкіллі“

Ознайомлюю дітей з об'єктами живої і неживої природи, навчаю встановлювати взаємозв'язки, збагачую знання дітей про різні пори року (весна, літо, осінь, зима ).

Виховую любов та бережливе ставлення до навколишнього довкілля тому, що вважаю людину частиною природи.

                                  

                                                                                          Лимар Інна Вікторівна

 

Проблема, над якою працюю: 

„ Пізнай себе - пізнай світ “.

  Здоров'я людини наполовину залежить від її способу життя, тому я формую у дітей свідоме ставлення до власного здоров'я, даю певні знання про органи людського тіла.

Дбаю про загартовування, правильне харчування.

Формую культурно - гігієнічні навички та доброзичливі стосунки між вихованцями.

Іващенко Оксана Анатоліївна

Загартовування дітей дошкільного віку

 

Вивчаємо                     дні   тижня

Понеділок... Що за свято?! - 
Тижня нового початок.
Гей, вівторок, другий брате
Чи у тижні вас багато?
Третя - середа кругленька - 
Пропищала - багатенько!
А за нею йде червер
Серед тижня він тепер.
П'ятниця, краса-дівчина
Каже - завтра відпочину.
Йду я, діти, на весілля
До суботи та неділі.

Вчимося                                рахувати

 Математика найскладніший предмет, але й один з найцікавіших!!! Адже вирішувати задачки та приклади це майже те саме, що й розслідувати детективну історію.

Все заплутано, але якщо твоя краща подруга ЛОГІКА – то станеш справжнім Шерлоком Холмсом або лейтенантом Коломбо

Міні-музей


Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього навчального закладу.

 

Метою інклюзивного навчання є реалізація права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізація та інтеграція у суспільство, залучення сім’ї до участі у навчально-виховному процесі.

Виховання через музику